вторник, 24 июня 2014 г.

Вислови відомих людей про здоров'я



(Абуль Фарадж)

· Здоров'я дорожче за багатство.
(Джон Рей)

· Існують тисячі хвороб, але здоров'я лише одне.
(Карл Людвіг Берне)

· Помірність - мати хорошого здоров'я.
(Максим Валерій)

· Здоров'я - всьому голова.
(М. А. Шолохов)

· Тільки у сильному, здоровому тілі дух зберігає рівновагу, і характер розвивається у всій своїй могутності.
(Герберт Спенсер)

· Навіть найміцніший організм надломлюється або принаймні зношується і стомлюється, коли він занадто розкішно користується дарами природи.
(Д.І.Пісарев)

· Той, хто хоче бути здоровим, частково вже видужує.
(Джованні Боккаччо)

· Здоров'я набагато більше залежить від наших звичок і харчування, аніж від лікарського мистецтва.
(Джон Леббок)

· Людина повинна знати, як допомогти собі самій у хворобі, пам’ятаючи, що здоров'я є найбільшим багатством людини.
(Гіппократ)

· Перший обов'язок того, хто хоче бути здоровим, - очистити навколо себе повітря.
(Ромен Роллан)

· Здоров'я не цінують, доки не приходить хвороба.
(Томас Фуллер)

· Витонченість і краса не можуть бути відокремлені від здоров'я.
(Марк Туллій Цицерон)

· Здоров'я ніколи не може втратити своєї ціни в очах людини, тому що і в достатку, і в розкоші погано жити без здоров'я.
(Н. Р. Чернишевський)

· Всі здорові люди люблять життя.
(Генріх Гейне)

· Найдієвіші ліки для фізичного здоров'я - бадьорий і веселий настрій духу.
(Крістофер Якоб Бострем)

· Я ціную здоров'я як зусилля волі, а не як спадок або дар.
(Еміль Мішель Чоран)

· Без здоров'я неможливе і щастя.
(У. Р. Белінський)

· У вині - істина, у воді - здоров'я.
(Невідомий автор)

· Дев'ять десятих нашого щастя залежить від здоров'я.
(Артур Шопенгауер)

· Хороше здоров'я краще, аніж найбільше багатство.
(Невідомий автор)

· Вище благо досягається на основі повного фізичного і розумового здоров'я.
(Марк Туллій Цицерон)

· Здоров'я настільки переважує решту благ життя, що здоровий жебрак щасливіший за хворого короля.
(Артур Шопенгауер)

· У житті чогось вартують лише молодість і здоров'я.
(Невідомий автор)

· Могутній дух рятує розслаблене тіло.
(Гіппократ)

Людина народжується здоровою,всі хвороби приходять з їжею.
Гіппократ.

Аби моя голова здорова була, то все гаразд буде.

Без здоров’я нема щастя.

Без здоров’я ніщо людині не миле.

Бережи і шануй честь змолоду, а здоров’я - під старість.

Бережи одежу знову, а здоров’я змолоду.

Бувай здорова, як риба, гожа, як вода, весела, як весна, робоча, як бджола, багата, як земля свята!

Було б здоров’я, а все інше наживеш.

Вартість здоров’я знає лише той, хто його втратив.

Весела думка - половина здоров’я.

Веселий сміх - здоров’я.

Все можна купити, тільки здоров’я ні.

Дай, Боже, здорово сходити, а на друге заробити!

Дай, Боже, разом двоє: щастя і здоров’я.

Держи голову в холоді, а живіт в голоді - будеш здоров.

Держи голову в холоді, а ноги в теплі, проживеш довгий вік на землі.

Добра жінка і здоров’я - то найбільший скарб.

Добре здоровому вчити хворого.

Добрі зуби й камінь їстимуть.

Журба здоров’я відбирає, до гробу попихає.

Здоровий злидар щасливіший від багача.

Здоровий хворого не розуміє.

Здоровому все здорово.

Здоровому все на здоров’я йде.

Здоровому пироги не вадять.

Здоров’я більш варте як багатства.

Здоров’я - всьому голова.

Здоров’я входить золотниками, а виходить пудами.

Здоров’я - над маєток.

Здоров’я - найдорожчий скарб.

Здоров’я маємо - не дбаємо, а стративши - плачемо.

Їж - не переїдайся, пий - не перепивайся, говори - не переговорюйся, то будеш здоров.

Коли б голова здорова, то будуть воли та корови.

Ліпше здоров’я, як готові гроші.

Над здоров’я нема старшого.

Найбільше щастя в житті - здоров’я.

Не просімо хліба у Бога, а просімо здоров’я.

Поки чоловік здоров, то здоров’я не шанує.

Світ великий - було б здоров’я.

То слабого питають, а здоровий, що впіймає, то змеле.

Той здоров’я не цінить, хто хворий не був.

Хай Бог дасть на здоров’я !

Хіба треба у недужого питати, чи бажає він здоров’я мати ?

Хто здоров, той ліків не потребує.

Хоч не скоро, та здорово.

Худоба - річ набута, а здоров’я - ні.

Щоб ти був здоров, як вода!

Як на душі, так на тілі.

Як я здоров, то мені й хрін за цукор.

Який “Здоров!” , такий “Помагай - Бог!”

Як хочеш здоров’я мати, мусиш рано вставати, а звечора рано лягати.
Нас троє - я, ти і хвороба. Якщо ти будеш зі мною, ми вдвох подужаємо хворобу. Якщо ж ти будеш на боці хвороби, то мені одному з вами двома не впоратись.

Комментариев нет:

Отправить комментарий